FAQ – najczęściej zadawane pytania
Zamówienie można składać kontaktując się z BOK telefonicznie lub mailowo. Dane kontaktowe do działu sprzedaży znajdują się na naszej stronie internetowej w zakładce KONTAKT.
Standardowy termin realizacji zamówienia to 2 dni robocze. Termin realizacji zamówienia produktu, którego nie ma na stanie magazynowym zostanie podany przez pracownika działu sprzedaży.
Tak, towar zamówiony można odebrać osobiście w siedzibie Stomil Bydgoszcz w godz. 7.00-15.00
Korzystamy z usług wyspecjalizowanych firm spedycyjnych. Towar jest pakowany w sposób bezpieczny. W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie prosimy o kontakt z nami w sprawie wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
Faktura VAT jest wystawiana do każdego zrealizowanego zamówienia. Dane, które mają być umieszczone na fakturze, należy wpisać/podać podczas składania zamówienia. Faktura jest wystawiana i wysyłana na wskazany przez klienta adres wraz towarem lub pocztą. Data wystawienia faktury oraz data sprzedaży jest zgodna z datą zrealizowania zamówienia.
Prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres: sprzedaz@stomil.bydgoszcz.pl. zawierającej prawidłowe dane, na jakie ma zostać wystawiona faktura oraz numer faktury, której dotyczy dana korekta. Po otrzymaniu wiadomości, fakturę korygującą wyślemy najszybciej jak to będzie możliwe.
W ramach rękojmi, na złożenie reklamacji jest 2 lata, licząc od dnia odbioru zamówienia.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.