BIP

FAQ

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Zamówienie można składać kontaktując się z BOK telefonicznie lub mailowo. Dane kontaktowe do działu sprzedaży znajdują się na naszej stronie internetowej w zakładce KONTAKT.

Standardowy termin realizacji zamówienia to 2 dni robocze. Termin realizacji zamówienia produktu, którego nie ma na stanie magazynowym zostanie podany przez pracownika działu sprzedaży.

Tak, towar zamówiony można odebrać osobiście w siedzibie Stomil Bydgoszcz w godz. 7.00-15.00

Korzystamy z usług wyspecjalizowanych firm spedycyjnych. Towar jest pakowany w sposób bezpieczny. W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie prosimy o kontakt z nami w sprawie wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.

Faktura VAT jest wystawiana do każdego zrealizowanego zamówienia. Dane, które mają być umieszczone na fakturze,  należy wpisać/podać podczas składania zamówienia. Faktura jest wystawiana  i wysyłana na wskazany przez klienta adres wraz towarem lub pocztą. Data wystawienia faktury oraz data sprzedaży jest zgodna z datą zrealizowania zamówienia.

Prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres: sprzedaz@stomil.bydgoszcz.pl. zawierającej prawidłowe dane, na jakie ma zostać wystawiona faktura oraz numer faktury, której dotyczy dana korekta.  Po otrzymaniu wiadomości, fakturę korygującą wyślemy najszybciej jak to będzie możliwe.

W ramach rękojmi, na złożenie reklamacji jest 2 lata, licząc od dnia odbioru zamówienia.

Nie znalazłeś odpowiedzi na pytanie którego szukasz?
Nic straconego! Napisz do nas!
Skorzystaj z formularza kontaktowego

Napisz do nas

Adres: ul. Toruńska 155
85-950 Bydgoszcz
Telefon: 52 32 64 100